منتديات كنائس المحله الكبري

++++++++++

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

    عندما يغدر البحر بالسفينه

    شاطر
    avatar
    sameh
    +†+ نائب مدير المنتدي +†+
    +†+ نائب مدير المنتدي +†+

    ذكر
    عدد الرسائل : 3693
    العمر : 42
    الأقامة : In the bosom of the Father
    العمل : branch manager of citizen company
    الهواية : search for love Real without deception or a lie
    نقاط : 1540
    تاريخ التسجيل : 18/08/2007

    loved عندما يغدر البحر بالسفينه

    مُساهمة من طرف sameh في 2010-06-03, 2:32 pm

    انا مش هاتكلم كتير وهاسبكم انتم تقولوا رأيكم ورد فعلكم

    بس فى الاول

    انا احتارت اضع هذا الفيديو الصغير فين وعلى رأى المثل شر الباليه ما يضحك

    حجم الفيديو

    694.8 kB

    ودا اللينك

    megaupload.com AGR7WRKW



    _________________
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    [img][/img]

    JESUS
    It can't be to leave me,because "me" are the reason why he gave up his life on the cross
    because He LOVES me

    موقعى الألكترونى
    http://samehsamer.maktoobblog.com


    avatar
    Minas
    +منتدي الملتيمديا+
    +منتدي الملتيمديا+

    انثى
    عدد الرسائل : 676
    العمر : 27
    الأقامة : Canada
    العمل : Jesus survent
    الهواية : Music
    نقاط : 949
    تاريخ التسجيل : 25/09/2007

    loved رد: عندما يغدر البحر بالسفينه

    مُساهمة من طرف Minas في 2010-06-03, 2:39 pm

    غريبة المياه مش جت علي السفينة بس أخر حاجة ظهرت ما خوفتنيش هههههههه
    avatar
    kamel
    + المنتدى السياحي +
    + المنتدى السياحي +

    ذكر
    عدد الرسائل : 642
    العمر : 43
    الأقامة : مصر
    العمل : محاسب
    الهواية : قراءات ادبية
    نقاط : 979
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010

    loved رد: عندما يغدر البحر بالسفينه

    مُساهمة من طرف kamel في 2010-06-03, 3:59 pm

    هول المنظر أولة يشد
    وأخرة يخط
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ربنا يسامحك ياسامح
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ننتظر مفاجئاتك القادمة00000000000000000
    تحياتى
    avatar
    Minas
    +منتدي الملتيمديا+
    +منتدي الملتيمديا+

    انثى
    عدد الرسائل : 676
    العمر : 27
    الأقامة : Canada
    العمل : Jesus survent
    الهواية : Music
    نقاط : 949
    تاريخ التسجيل : 25/09/2007

    loved رد: عندما يغدر البحر بالسفينه

    مُساهمة من طرف Minas في 2010-06-03, 4:41 pm

    ههههههه
    avatar
    sameh
    +†+ نائب مدير المنتدي +†+
    +†+ نائب مدير المنتدي +†+

    ذكر
    عدد الرسائل : 3693
    العمر : 42
    الأقامة : In the bosom of the Father
    العمل : branch manager of citizen company
    الهواية : search for love Real without deception or a lie
    نقاط : 1540
    تاريخ التسجيل : 18/08/2007

    loved رد: عندما يغدر البحر بالسفينه

    مُساهمة من طرف sameh في 2010-06-08, 2:18 pm

    اشكرك ياميناس على مرورك بس انا متوقع رد فعلك هههههههههههههههه

    اشكرك ياعم كامل على تعليقك الجميل والمزيد من المفاجأت عن قريب ان شاء الله
    هههههههه


    _________________
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    [img][/img]

    JESUS
    It can't be to leave me,because "me" are the reason why he gave up his life on the cross
    because He LOVES me

    موقعى الألكترونى
    http://samehsamer.maktoobblog.com



      الوقت/التاريخ الآن هو 2018-12-19, 7:14 am