منتديات كنائس المحله الكبري

+++++عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ 65481010+++++

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Color10
ادارة المنتدي عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ 2210

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

+++++عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ 65481010+++++

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Color10
ادارة المنتدي عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ 2210

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟

اليصابات
    اليصابات
    †مشرفة ركن المرأة†
    †مشرفة ركن المرأة†

انثى
    الأقامة : جوه قلب بابا يسوع
    العمل : طاعة اوامره
    الهواية : السفر

praying عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟

مُساهمة من طرف اليصابات 2007-12-14, 9:14 pm

عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Shenodaسمعت معجزة عن الانبا شنودة رئيس المتوحدين من مسئول الديرهى قصة مش نكته بل معجزة حقيقية الانبا شنودة مابيسبش حقه عم نوارعم نوار ده راجل صعيدى بسيط وكان بيتاجر فى الزيت وفى مرة وهو ماشى ناحية دير الانبا شنودة رئيس المتوحدين فى سوهاج حصلت مفجأة يا ربى وقع فى حفرة عم نوار : يا انبا شنودة رئيس المتوحدينلو طلعتنى هديك صفيحة زيت فعلا طلعه الانبا شنودة لكن نوار طلع عيل ماوفاش الندرتمر سنة والتانية والثالثةوالرابعةونوار ما وفاش الندرعم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Imgmainwv9المهم وفى مرة وهو ماشى وقع فى نفس الحفرة وكان معاه صفيحتين زيت نوار : يا انبا شنودة طلعنى هديك صفيحة زيت لكن المرة ديه الانبا شنودة رئيس المتوحدين ما طلعوش نوار : كده يا انبا شنودة ...طيب يا مارجرجس يا سريع الندهة طلعنى وليك صفيحة زيت فعلا على طول مارجرجس جى بحصانه يطلع عم نوار شافه الانبا شنوده الانبا شنوده رئيس المتوحدين: رايح فين يا مارجرجس مارجرجس : فى واحد استنجد بيا واقع فى حفرة وانا هطلعه من الحفرة الانبا شنودة : يامارجرجس ده انا اللى موقع ده انا ليا صفيحة زيت عنده من رابعة سنين ماجرجس: طيب حاضر يا انبا شنودة سيب الموضوع ده ]عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Animation1علياراح مار جرجس لعم نوارعم نوار : انت فين يا ماجرحس انا واقع فى الحفرة ما جرجس : مش انت من اربعة سنين وقعت فى نفس الحفرة عم نوار : ايوة حصل مار جرجس : انت معاك صفيحتين واحدة بتاعة الانبا شنودة رئيس المتوحدين والتانية بتاعتى زى ما انت قلت وفعلا اخد مارجرجس اخد الصفيحتين راح جرى عم نوار يسال العفير فى دير الانبا شنودة نوار: انت يا عم شوفت حد ماسح صفيحة زيت العفير : ايوة كان فى راهب من الشوية داخل شايل صفيحة زيتعم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Bektsh27 عم نوار : طلعنى يا ما رجرجس وانا اديك صفيحة زيت!!!!!؟ Animated119وكان طبعا الانبا شنودة رئيس المتوحدينبركة صلاته تكون معانا امين

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-04-19, 8:11 pm